Sydney 2

Hari ni aku balik awal skit. Tapi tak awal sangatlah, pukul 6ptg.Arinih aku naik bas.Ala, boleh kata hari-hari aku naik bas lah. Turun dari bas at George St,aku pun berjalan lah menuju ke restoran fav aku,Restoran Mamak. Tetiba aku nampak orang reramai kat satu pawagam. Disebabkan aku kiasu, maka aku pun pergi lah memeriahkan majlis tanpa diundang. Ramai gila orang, sebab semua orang dok pegang camera, aku pun pegang gak camera kecik, padahal aku tak tau pun apa kebendelah diorg nih jakun sgt. Rupa-rupanya ada sorg pelakon kat depan tu. Patutlah! So aku pun amik je aa.Letih kaki aku nak terjengket2.Pendek aku nih.


Macam tak percaya aku leh tengok dia ni.Mimpi ke aku nih.Gambar pun blur-blur skit.Dah abis pelakon tu masuk, diorg sume pakat blah.Aku amik aa gambar 2 3 keping lagik.Pastu pergi lah makan.Lapo gile nih!!!

3 comments:

My Diaries said...

Keanu Reeves! oh tidak!... kenapa la bukan sy yang ada kat sana masa tu? cesssss!!!

nadya said...

alaaaa.. nak keanu gak! bf aku tuh..

beb,jalan sakan kau eh..envy sial......

Adun Karamba said...

my diaries- rasa nak nangis pun ada beb..soobb sob...
nad-dtg sini wat keje,,bukan jejalan,,,jalan tu kalu ada masa jek...hohooh